100 % online met Karify

Bij Indigo 100% online behandeling werken we met de tool Karify. Deze is gebruiksvriendelijk, veilig en heeft een goede klantenservice en helpdesk.

We gebruiken:

  • een app
    voor videobellen, chatten en oefeningen op je smartphone of i-pad
  • een online omgeving
    voor e-mail en oefeningen op je computer of laptop

Je behandelaar nodigt je uit

Eerst nodigt je behandelaar je uit om een account aan te maken. En vervolgens kun je inloggen bij beide.

Nodig voor online behandelen

  1.  een mobiele telefoon
  2. een laptop, computer of tablet
  3. met (ingebouwde) camera, microfoon en speakers of koptelefoon
  4. een goed werkende internetverbinding (minimaal 500 kbps)
  5. een up-to-date browser*

*Let op! Op een iPad / iPhone is alleen mogelijk om te videobellen met Safari. Dus download Safari eventueel. Op Android apparaten kun je met de meeste moderne browsers videobellen. Maak gebruik van een browser, zoals Microsoft Edge (nieuwste versie!), Mozilla Firefox, Safari of Google Chrome. Gebruik GEEN Internet Explorer!

Handleiding

Met onze handleiding zal je snel kunnen starten met je behandeling. Deze ontvang je na aanmelding, als we je vooraf aan de behandeling bellen. Dan leggen we alles rustig uit! Je ontvangt de instructie ook per mail. Meer over de stappen na aanmelding. (veelgestelde vragen – hoe gaat het na aanmelden)

Vragen

Mocht je nog vragen hebben over Karify? Neem contact op met de technische helpdesk:
T 030 737 0323 (tussen 9 – 17 uur). Of via een bericht rechtsboven op de Karify helpdesk.

Algemene zorgvragen of advies: E: info-indigo-online@parnassiagroep.nl

U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.