Over Indigo

VGZ patiëntenstop melding aanmeldpagina

Bent u verzekerd bij (een van de merken van) VGZ ? Dan kunt u zich helaas niet bij ons aanmelden. De reden hiervoor is dat VGZ onvoldoende zorg bij ons heeft ingekocht en uw verzekeraar uw behandeling dus niet vergoed. We beseffen dat dit voor u een zeer vervelende en ongewenste situatie is. Wij raden u aan direct contact op te nemen met VGZ om alsnog toestemming voor uw behandeling te krijgen.

Dit geldt voor VGZ, Univé, Zekur, Bewuzt, IZA, IZZ zorgverzekering door VGZ en Zorgzaam.

Meer informatie en hoe u dit kunt doen

Stel een vraag

Onze medewerkers geven informatie over (gratis) preventietrainingen en de behandelmogelijkheden. Zij beantwoorden ook algemene of persoonlijke vragen over psychische klachten.

088-357 17 77

Op werkdagen van 8:30 uur tot 17:00 uur zitten onze medewerkers klaar om uw vragen te beantwoorden.

Terugbellen of online een vraag stellen

Wordt u liever gebeld? Of wilt u online een vraag stellen? Dat kan natuurlijk ook. Op werkdagen ontvangt u van ons binnen 24 uur een reactie.

Formulier

Indigo Contact opnemen

Indigo contact opnemen

Ik ga akkoord met het verwerken van mijn gegevens voor het verwerken van mijn vraag of aanmelding. Meer informatie vindt u in ons privacybeleid