Aanmelden

VGZ patiëntenstop melding aanmeldpagina

Bent u verzekerd bij (een van de merken van) VGZ ? Dan kunt u zich helaas niet bij ons aanmelden. De reden hiervoor is dat VGZ onvoldoende zorg bij ons heeft ingekocht en uw verzekeraar uw behandeling dus niet vergoed. We beseffen dat dit voor u een zeer vervelende en ongewenste situatie is. Wij raden u aan direct contact op te nemen met VGZ om alsnog toestemming voor uw behandeling te krijgen.

Dit geldt voor VGZ, Univé, Zekur, Bewuzt, IZA, IZZ zorgverzekering door VGZ en Zorgzaam.

Meer informatie en hoe u dit kunt doen

Aanmelden

200x200+blije+vrouw+3.png

U kunt zich online, telefonisch of per brief / fax aanmelden voor hulp. Behandelingen bij Indigo vallen binnen Basis GGZ en daarvoor heeft u dus wel een verwijsbrief nodig van uw huisarts of behandelend arts.

Nadat we uw verwijsbrief hebben ontvangen nemen we contact met u op. In een kort telefoongesprek nemen we uw wensen door en maken we de eerste afspraak.

Ik meld mij online aan

Door middel van ons digitale aanmeldformulier meldt u zich in enkele minuten online aan. Het meesturen (uploaden) van de verwijsbrief is een verplichte handeling. Zonder verwijsbrief kunnen we uw aanmelding niet in behandeling nemen. Zelf verwijsbrief regelen.

Ik meld mij telefonisch aan

Wilt u liever iemand spreken? Bellen kan ook. Onze medewerkers geven u informatie over behandelmogelijkheden of geven antwoord op algemene of persoonlijke vragen over psychische klachten. 088- 357 17 77.

Voor telefonische aanmelding of vragen over uw aanmelding kunt u ons telefonisch bereiken op werkdagen tussen 8.00-12.00 uur.

Ik meld mij aan per brief of fax

U kunt de verwijsbrief ook per post of fax versturen.

Postadres:
Centrale Aanmelding Parnassia Groep
Antwoordnummer 24680
2490 WB Den Haag

Fax uw verwijsbrief naar 088-358 42 49